وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از هدف قرار گرفتن پالایشگاه تامین کننده سوخت تجهیزات نظامیان اوکراین در جریان ادامه عملیات ویژه مسکو در شبانه روز گذشته خبر داد.

پالایشگاه تامین کننده سوخت تجهیزات نظامیان اوکراین هدف قرار گرفت

وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای به تشریح جزئیاتی از ادامه عملیات ویژه نظامیان این کشور در اوکراین در شبانه روز گذشته اشاره کرد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص ادامه داد: واحدهای یگان جنوب خطوط و مواضع سودمندتری را در اختیار گرفتند، یک ضدحمله دفع شد؛ اوکراین قریب ۶۲۰ نیروی نظامی را از دست داد.

این بیانیه اضافه می کند: نیروهای مسلح اوکراین قریب ۲۲۰ نیروی خود را در منطقه تحت مسئولیت یگان شمال از دست دادند. واحدهای یگان مرکز به پیشبرد عملیات فعال خود ادامه دادند؛ نیروهای مسلح اوکراین قریب ۳۴۵ نیروی نظامی خود را از دست دادند.

مسکو در ادامه خاطرنشان کرد: یگان شرق وضعیت را در خط مقدم بهبود بخشید؛ یک ضدحمله اوکراین دفع شد؛ دشمن قریب ۱۱۰ نیروی خود را از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه افزود: یگان غرب موقعیت تاکتیکی خود را بهبود بخشید؛ یک ضد حمله اوکراین دفع شد؛ دشمن بیش از ۵۳۰ نیروی خود را از دست داد. یک پالایشگاه نفت تامین کننده سوخت تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین و محل استقرار موقت مزدوران خارجی دشمن مورد هدف قرار گرفت.

بیانیه وزارت دفاع روسیه در ادامه از تلاش این کشور در شبانه روز گذشته برای خنثی سازی ضدحملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف نیز خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.